poniedziałek, 18 listopada 2013

MASCARA ULTRAWYDŁUŻAJĄCA EVELINE


MASCARA VOLUMIX FIBERLAST


************************


CZYLI MOJE WIELKIE ODKRYCIE



Cena: ok 10 zł

Pojemność: 9 ml

kolor: czarny black

firma: EVELINE


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

WIELKIE ZASKOCZENIE NIGDY BYM SIĘ NIE SPODZIEWAŁA ŻE TUSZ W TAK NISKIEJ CENIE MOŻE BYĆ TAK REWELACYJNY.

 

NIESTETY MAM BARDZO SŁABE I CIENKIE RZĘSY NIEWIELE MASCAR SPEŁNIA MOJE OCZEKIWANIA. TO JEDNA Z NIELICZNYCH.

 

 

MOJA OPINIA

 

 

MASCARA VOLUMIX FIBERLAST

 

 Doskonale rozczesuje rzęsy wydłuża i pogrubia. Stwierdzenie że daje efekt sztucznych rzęs to nie przesada rzęsy są maksymalnie podkręcone, wydłużone i pogrubione. Sylikonowa szczoteczka sprawia że aplikacja jest szybka i sprawna. Jego cena jest bardzo niska a efekty wspaniałe można powiedzieć że to tusz idealny. Stosowałam bardzo wiele mascar i nigdy nie trafiłam na taki o którym mogła bym powiedzieć że kupię go jeszcze raz to jest pierwszy.

 

 

*************************************

MOJA OCENA W SKALI OD 1 DO 5 :


EFEKT: 5

ZAPACH: 5

KONSYSTENCJA: 5

OPAKOWANIE: 5

POLECAM 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz